Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Одінцова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Дергачов Є. В. 
Право на інформацію та реалізація інформаційних прав у сфері особистих немайнових прав людини в Україні [Електронний ресурс] / Є. В. Дергачов, О. О. Одінцова // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.981 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Черняк Г. М. 
Об'єкти авторського права в сфері функціонування мережі інтернет [Електронний ресурс] / Г. М. Черняк, О. О. Одінцова // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Одінцова О. О. 
Особливості створення математичних моделей задач, що вивчаються в лінійному програмуванні [Електронний ресурс] / О. О. Одінцова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_13
Аргументовано важливість навчання елементів математичного моделювання майбутніх вчителів математики. Розкрито сутність таких понять, як математична модель і математичне моделювання для прикладних задач. Наведено приклади створення багатовимірних моделей таких задач лінійного програмування як: задача планування виробництва, задача складання раціону та задача про розкрій. Для задачі складання раціону розглянуто як частинний так і загальний випадки. Наведено методичні коментарі щодо створення моделей всіх розглядуваних задач, а до деяких з них, список питань, що доцільно обговорити під час або після створення моделі. Встановлено вплив створення моделей зазначених задач на процес навчання математичного програмування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.916 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кушнірюк В. М. 
Особливості формування професійної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування в процесі фахової підготовки магістрів [Електронний ресурс] / В. М. Кушнірюк, О. О. Одінцова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лиман Ф. М. 
Структурні властивості раціональних чисел – важлива складова математичних знань вчителів математики [Електронний ресурс] / Ф. М. Лиман, О. О. Одінцова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_16
Досліджено деякі властивості поля <$E (Q;~+,~cdot ;~0,~1)> раціональних чисел (РЧ), його підкілець і підгруп адитивної групи (Q; +; 0) і мультиплікативної групи (Q\{0}; <$E cdot ;~1>) цього поля. Одним із основних підкілець поля РЧ є кільце цілих чисел (ЦЧ). Стимулом його розширення до мінімального числового поля, яким є поле РЧ, є проблема розв'язності рівняння ax = b із цілими коефіцієнтами. Умова мінімальності поля, де назване рівняння має розв'язок за <$E а~symbol Щ~0>, надає відповідь на питання про зображення довільного РЧ часткою двох ЦЧ. Отже, множина РЧ <$E Q~=~Z~union~Q>\Z, де Z - множина ЦЧ, а Q\Z - множина дробових чисел (ДЧ). Загальновідомим є однозначне подання будь-якого РЧ <$E q~symbol Щ~0> нескоротним дробом. Проте, однозначних записів ненульових РЧ існує нескінченна кількість. Наприклад, цікавим і корисним у багатьох задачах є однозначне подання РЧ q >> 0 у вигляді: <$E q~=~p sup n a over b>, де p - просте натуральне число (НЧ), <$E n~symbol <174>~Z>, a і b - НЧ, причому (a, b) = (a, p) = (b, p) = 1. Для q << 0 відповідно матимемо: <$E q~=~-p sup n a over b>. Щодо кілець РЧ, розглянуто питання їх дискретності та щільності. Доведено, що щільним буде кожне підкільце поля РЧ, яке містить ДЧ. У ході дослідження властивостей числових полів, яких не має поле РЧ доведено його неповноту без використання ірраціональних чисел. У ході розгляду адитивних і мультиплікативних груп РЧ запропоновано одне з можливих доведень того, що група автоморфізмів групи (Q; +; 0) є ізоморфною групі (Q\{0}; <$E cdot ;~1>), а група автоморфізмів підгруп групи (Q; +; 0) є ізоморфною підгрупам групи (Q\{0}; <$E cdot ;~1>). Цей факт проілюстровано на прикладі групи (Z; +; 0) ЦЧ і групи (Qp; +; 0) p-ових дробів для довільного простого числа p.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.063 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Одінцова О. О. 
До питання розв'язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини числа, графічним способом [Електронний ресурс] / О. О. Одінцова // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_18
Розглянуто особливості застосування графічного методу до розв'язування рівнянь із цілою та дробовою частинами числа, що надає можливість поліпшити розуміння графічного матеріалу взагалі, розуміння взаємозв'язків різних розділів математики та підготуватися до математичних змагань. Графічному способу розв'язування рівнянь та їх систем у шкільному курсі математики приділяється мало уваги, навіть при вивченні на поглибленому рівні. Більшість вчителів оминають цей спосіб розв'язувань навіть під час роботи з сильними учнями та матеріалом, де застосування графічного способу є природнім. Такими є, наприклад, рівняння, що містять цілу та дробову частини числа, які постійно пропонуються на математичних змаганнях різних рівнів. Труднощі, що виникають у разі застосування графічного способу до розв'язування рівнянь із цілою та дробовою частинами числа, викликані специфікою зазначених числових функцій і пов'язаного з ними математичного апарату з одного боку, а з іншого - невмінням учнів/студентів графічно інтерпретувати суто алгебричний матеріал і робити зворотний перехід. Використано загально алгебричні методи з використанням основних фактів теорії чисел, теорії елементарних і спеціальних функцій, аналіз навчально-методичної та математичної літератури щодо розв'язування графічним способом рівнянь, які містять цілу та дробову частини числа, аналіз та узагальнення власного педагогічного досвіду та педагогічного досвіду провідних вчителів і науковців. Розкрито особливості застування графічного методу до розв'язування рівнянь із цілою та дробовою частинами, що базується на 4-х класичних алгоритмах побудови графіків функцій y = ([x]), y = [(x)], y = ({x}), y = {(x)}. Запропоновано застосовувати цей метод у дещо розширеному вигляді з метою знаходження точних розв'язків з урахуванням умов вихідного або перетвореного рівняння. Розглянутий матеріал є частиною курсу "Олімпіадна математика", що читається студентам-магістрантам спеціальності 014 Середня освіта (Математика), а також пропонується учням під час підготовки до олімпіад з математики. Встановлено, що графічний спосіб розв'язування рівнянь та їх систем слід застосовувати не тільки до запропонованих рівнянь або, тих, що розв'язуються цим способом у регулярному курсі шкільної математики. Це надасть можливість не тільки покращити графічну культуру учнів, розвинути вміння застосовувати графічний матеріал в суто алгебричних питаннях: від оцінки кількості коренів рівняння до його повного розв'язання, поглиблюючи та систематизуючи отримані знання, розвиваючи логічне та алгоритмічне мислення, але й демонструвати взаємозв'язки різних розділів математики та їх взаємопроникнення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.717 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Одінцова О. 
До питання застосування сучасної математики в позакласній роботі з математики на прикладі парадоксів руху на дорогах [Електронний ресурс] / О. Одінцова, А. Кудлай // Молодь і ринок. - 2023. - № 4. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.519 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Одінцова О. О. 
Cтруктурно-семантичні особливості логістичної термінології в англійській мові [Електронний ресурс] / О. О. Одінцова, І. О. Сілютіна, І. І. Остапчук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 2(1). - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_2(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського